links boven

maandag 21 juli 2014

Gehaakte jurken - Crochet dresses

Op Facebook kwam ik deze link tegen van al deze leuke gehaakte jurken
incluis de tekeningen bij BeautifulCrochetStuff
http://beautifulcrochetstuff.com/wildflower-crochet-dresses-pattern/

En bij MYPICOT  http://www.mypicot.com/crochet_patterns_photo_01.html
kan je precies zien via een foto tutorial hoe de 2 bloemen van de rode jurk moet haken!



Leuk om eens uit te vogelen hoe je die kan haken...

Deze moest ik hier even delen voor de liefhebbers
en zo kan ik het zelf ook makkelijk weer terugvinden vandaar....

De zomer in met deze fantastische jurken....
Wie durft?



inspiratie genoeg nu.....



Hier volgen de duidelijke diagrammen:

Fantastisch om dit te mogen delen met jullie!
Lang Leve Internet!!!

groetjes lindevrouw
www.lindevrouwsweb.blogspot.com

8 opmerkingen:

  1. Prachtig om er naar te kijken, daar houd ik het maar bij; ik denk niet dat het mij zo fantastisch zou staan ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heeeeeeeeeeeeeeeel mooi bedankt om met ons te delen groetjes Marie-Claire

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi om te zien, maar met mijn maatje meer ga ik me er maar niet aan wagen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat kom je inderdaad prachtige creaties tegen op internet. Heel mooi, alleen heb ik altijd moeite met het haken van de juiste pasvorm.

    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Vind ze super mooi. Maar eerst de rest afwerken en dan wie weet!
    Groetjes, Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig. Ik ben helemaal dol op de bruine tuniek bovenaan! Maar volgens mij heb je daar niet alle diagrammen van staan? Ik ga eens even snuffelen want oooh wat is-ie leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geweldig, mijn dochter helemaal blij en ik ook. Mooi project voor de vakantie! Dank je voor het delen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi, ik zou een jurk willen laten maken geinspireerd op de rode lange jurk. Doe je ook iets in opdracht?
    Groet
    Elvira

    BeantwoordenVerwijderen

Welkom op mijn blog! Altijd leuk als je een berichtje achterlaat! Groetjes Joke

Made by me